- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Μέσω του Let’s Ferry μπορείτε να κλείσετε ακτοπλοϊκά εισιτήρια για όλους τους Ελληνικούς προορισμούς, με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, τα δημοφιλή Ιταλικά λιμάνια καθώς και άλλους επιλεγμένους προορισμούς της Μεσογείου! Το Let’s Ferry δεν επιβάλει καμία έξτρα χρέωση για την έκδοση των εισιτηρίων. Παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εισιτηρίων οπουδήποτε στον κόσμο μέσω Κούριερ.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές

Νέες κουζίνες: Όπως φαίνεται υπάρχει η όρεξη για αναζήτηση νέων γεύσεων. Η Κουβανέζικη και η Αφρικάνικη κουζίνα φαίνεται να είναι από τις πιο δημοφιλείς επιλογές για όσους θέλουν να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο. Επίσης, η όρεξη για fusion κουζίνα γίνεται επίσης πιο εμφανή, με το 40% των ερωτηθέντων στην έρευνα να απαντά ότι θα ήταν πρόθυμοι να δοκιμάσουν περίεργους συνδυασμούς γεύσεων. Περισσότερες πληροφορίες: Γενικά, υπάρχει η φιλοσοφία πια να υπάρχουν στα τρόφιμα ετικέτες που να αναφέρονται οι θερμίδες, η προέλευση και τα διατροφικά στοιχεία. Τόσο η οικονομική κρίση, όσο και η αναζήτηση για μια πιο υγιεινή ζωή έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να προσέχουν περισσότερο για το πού τρώνε, αλλά και τα προϊόντα που αγοράζουν.
Η εξέλιξη της πίτσας: Πίτσες χωρίς γλουτένη, plant-based ή απλά εναλλακτικές. Η πίτσα εξελίσσεται και οι καταναλωτές φαίνεται πως την θέλουν στη ζωή τους με όλους τους πιθανούς τρόπους. Για παράδειγμα, έχουμε γράψει εδώ και καιρό για πίτσα με βάση το κουνουπίδι ή και για την αύξηση ζήτησης στη pinsa. Στα ποτά: Τεκίλα και ρούμι φαίνεται να είναι παίρνουν τα πάνω τους. Βέβαια, συνδυαστικά και με την τεκίλα βλέπουμε πως και η επιλογή του mezcal στην Ελλάδα έχει αρχίσει και γίνεται πιο διαδεδομένη.
Τα δώρα της φύσης: Η προσπάθεια για αειφορία έχει οδηγήσει σε αύξηση των γευμάτων με βάση τα φρούτα, τα λαχανικά, αλλά και βότανα. ακόμη και αυτά που μέχρι στιγμής δεν ήταν και τόσο διαδεδομένα. Επίσης, πολλοί είναι εκείνοι που προσπαθούν να καλλιεργήσουν τα δικά τους λαχανικά ή έστω να έχουν μερικές γλάστρες με τα δικά τους προϊόντα. Η Catherine Hinchcliff, επικεφαλής στο marketing στη Bidfood, σχολίασε για την έρευνα: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε πώς οι τάσεις των τροφίμων και των ποτών που για το 2023 αγκαλιάζουν τη βιωσιμότητα, τον πειραματισμό της γεύσης και παράλληλα συνιστούν ένα ταξίδι στο χρόνο».from www.olivemagazine.gr https://ift.tt/UIC32X5
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου