- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Μέσω του Let’s Ferry μπορείτε να κλείσετε ακτοπλοϊκά εισιτήρια για όλους τους Ελληνικούς προορισμούς, με όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, τα δημοφιλή Ιταλικά λιμάνια καθώς και άλλους επιλεγμένους προορισμούς της Μεσογείου! Το Let’s Ferry δεν επιβάλει καμία έξτρα χρέωση για την έκδοση των εισιτηρίων. Παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εισιτηρίων οπουδήποτε στον κόσμο μέσω Κούριερ.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές

Η σκηνοθεσία ανήκει στο όραμα του δημιουργικού μυαλού της Abbie Stephens, μιας νεαρής, διεθνούς φήμης σκηνοθέτιδας, γνωστής για τη φρέσκια και οπτικά εντυπωσιακή προσέγγισής της. Για να ενισχύσει την ιταλικότητα και τη νεωτερικότητα της ίδιας της καμπάνιας, χρησιμοποιήθηκε ένα φρέσκο και χαρούμενο soundtrack: «Che coss'è l'amor» (Τι είναι αγάπη), γραμμένο από τον Vinicio Capossela, το οποίο εκφράζει και αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο τη φιλόξενη, στοργική , και ζεστή ψυχή της PESTO Barilla. Με την έναρξη αυτής της καμπάνιας, η PESTO Barilla παρουσιάζει μαζί με την ανανεωμένη της εμφάνιση και ένα ολοκαίνουργιο βάζο, πιο μοντέρνο από ποτέ, με έμφαση στην ευκολία χρήσης, καθώς πλέον το κουτάλι χωρά ολόκληρο στη συσκευασία. Με αυτό τον τρόπο επιτρέπει στους καταναλωτές να αποφύγουν τη σπατάλη του προϊόντος και να μαζέψουν όλη τη σάλτσα που έχει απομείνει μέσα σε αυτό. Για τη νέα της ταυτότητα, που σχεδιάστηκε από την εταιρία Marimo, η Barilla συνεργάστηκε με τον Simone Bramante, γνωστό και ως Brahmino, έναν μοντέρνο φωτογράφο, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για τη φωτογράφιση του ιταλικού Βασιλικού και του Parmigiano Reggiano ΠΟΠ που πρωταγωνιστούν στην ετικέτα. Μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό σποτ της καμπάνιας ΕΔΩ from www.olivemagazine.gr https://ift.tt/fuIA8rl
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου